Гипермаркеты

O’KEY Group Hypermarkets business is a modern Western-European style food retail format, with a passion for quality, best value proposition and the ambition to deliver a unique customer experience.

7.3
average store selling space, K m2
54 %
owned stores, 54% leased
34 K
average product range, SKU
91.5 %
hypermarkets share in sales 2017
Федеральный
Округ
Количество
гипермаркетов
Общая торговая
площадь, кв.м.
Доля в общей торговой
площади гипермаркетов, %
Северо-Запад 25 180,401 34%
Центральный 17 116,303 22%
Южный 12 75,949 14%
Поволжье 10 66,561 13%
Урал 8 53,013 10%
Сибирь 6 36,828 7%
Итого 78 529,055 100%
# Дата
открытия
Город Федеральный
Округ
Адрес Торговые площади,
кв.м.
1 25.11.11 Astrakhan Южный Astrakhan Астрахань, Вокзальная пл., 13 3,260
2 23.12.10 Astrakhan Южный Astrakhan Астрахань, ул. Боевая, 25 6,000
3 17.03.15 Irkutsk Сибирь Irkutsk Иркутск, Верхняя наб., 10 6,122
4 30.12.13 Ivanovo Центральный Ivanovo Иваново, ул. Лежневская, 55 3,968
5 13.07.07 Краснодар Южный Краснодар Краснодар, ул. Мачуги, 2 7,298
6 25.06.10 Краснодар Южный Краснодар Краснодар, ул. Уральская 98/11 8,700
7 02.03.07 Краснодар Южный Краснодар Краснодар, ул. Минская, 120 корп. 8 6,873
8 26.10.12 Sochi Южный Sochi Сочи, ул. Новая Заря, 7 6,700
9 20.05.10 Краснодар Южный Краснодар Краснодар, Крылатая ул., 2 9,731
10 20.06.08 Krasnoyarsk Сибирь Krasnoyarsk Красноярск, ул. 9 Мая, 77 7,640